Ridiculousness //
Day 12: Somewhere you'd like to move or visit
24 May 2015 ✿ 0 comments

Assalamualaikum wbt.

Haii againnn. Hahaha aku dah malas nak membebel pepanjang. Nak teruskan je huhu.


  • Move to my new house
Haaa actually aku tak sabar nak pindah rumah sebenarnya which is rumah sendiri somewhere in selangor. Even tu bukan lah rumah banglo but teres 2 tingkat je. Soo excited sbb seumur hidup aku tak pernah rasa duk rumah selain apartment kecuali rumah sedara ke apa tu pernah ah. Sedih enn sebab duk rumah kerajaan je. Ada je rumah teres tapi time tu aku budak kecik lagi. Nak rasa apa bro? Hahaha anyway tahun depan insyaallah kiteorang akan berpindah hehe so excited. Hmm lagipun senang sikit nak bawak barang masuk rumah kalau shopping. Kalau apartment nak bawak naik lif lagi berat berat huhu. And senang nak parking kete hehe

  • Nak visit paris
Wehhh serious nak gila gi paris or mana mana negara omputeh tu. Tempat diorang cantik kottt. Lagi lagi laut dia pergh biru tak nak kalah beb hahaha. Indahnyaaaa. Korea pun okay gak cantik kot tempat tempat dia. Nak gila pergiiii huuuu. Emm okay ah

Okay lah tu je. Malas nak fikir pepanjang. Bye bloggerssss. Aku nak bla dah esok ahahah acah jauh je kau nak gi. Selangor jugak derr hahaha kkbyeee assalamualaikum.  

OLD | NEW
Author.



Assalamualaikum humankind. You're currently in my blog now. Nothing special and you'll not into it at all. Hewhew :p

oter lev hom




Find me @

twitter: @macaaaz
facebook: marlyana syaza
instagram: msyza_

degree's life begin.


Stop by.