Ridiculousness //
Todaaaaaaay
08 June 2013 ✿ 0 comments
Large

Assalamualaikum.

Haaaaiiiiipp! Today we went to the library. Hahaha tak payah nak speaking sangat lah kan? Okay sebenarnya plan nak pergi semalam tapi.... apakan daya gua lupa nak kunci jam dan bangun lambat. Sorry ye kawan kawan ku wanie dan shasha kerana menunggu :/ Aku tak sengaja do. Sorry lah sorry. Aku cakap sorry lah gila! Hahaha sorry sorry. Pergi library pun sebab nak buat kerja kimia. Berabad cikgu bagi baru sekarang nak buat. Biasa lah tu dak dak sekolah en? :D Dekat library wanie jumpa crush dia lagi. Jealous? Aku jealous? HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA memang pun -.- Ye ah crush aku takde. Eh? Aku ada crush ke? Persoalan tu persoalan hahaha :)



Esok sekolah weh esok sekolah! Sekarang dah 12.15 AM hari ahad. Malasnyaaaaa gua nak cuti lagi laaaaahhh :///




OLD | NEW
Author.



Assalamualaikum humankind. You're currently in my blog now. Nothing special and you'll not into it at all. Hewhew :p

oter lev hom




Find me @

twitter: @macaaaz
facebook: marlyana syaza
instagram: msyza_

degree's life begin.


Stop by.