Ridiculousness //
Last Thursday
08 June 2013 ✿ 0 comments
Large

Assalamualaikum.

Hello hello hello! Khamis lepas aku pergi alamanda lagi hewhewhew :3 2 hari turut turut wa pergi hikhikhik :D Hahaha teruk lah kau ni syaza teruk! Takde ah benda sekarang salah ke aku nak pergi 2 hari? Tembak japgi! :p Hok ni aku gi dengang Wanie, Nazril and Naquib. Puteri pergi jugak tapi dia dengan geng dia. Geng geng old friends dia hukhuk. Dia ajak aku join tapi malas ah. Segan ah dengan kawan kawan dia hikhok. Sejak bila kau pandai segan segan ni syaza. Haaa? Sejak bila? Ceh saya kan pemalu lewl n_n Betul pulakkkk. Tak caye sudah lah kau!

Plan nak tengok cerita Pee Mak tapi aku tengok trailer dia macam tak best. Tak seram langsung kot. Hantu dia cantik pulakkk. Lain kali ah tengok hekhek tapi nak tengok cerita Monster University lain kali teww. Anyone? Tak aku tanya korang still ada kat blog aku ke ni? Bukan ajak korang tengok cerita tu. Hahahahahahambar. Pastu kiteorang tengok cerita KIL. Boleh tahan ah best. Nasib hero dia handsome tahap 4325 x 647 = 8462312 hikhekhukhokhak ^ ^,
Large
Lepas habis wayang kiteorang pergi main bowling. Aku plan nak duduk melanguk je tengok diorang main sebab aku ni mana lah reti main bowling bagai ni. Sedih kau :p Hahaha pastu diorang suruh main jugak so aku pun macam,,,,, emm ye lah. Aku main asyik dapat sikit je sampai wanie bet dengan naz kalau aku dapat strike, wanie nak belanja naz ais krim. Pastu aku pun ambik lah bola 8 buat pertama kali. Sebelum tu aku guna bola 6 dengan 7 je. Sekali guna bola 8, strike habis aku hahahaha. Ya Allah, hanya kau je yang tahu betapa bersyukurnya aku time tu. Okay bangga pun ada lah sikit. Ye ah first time aku dapat strike seumur hidup aku hewhewhew :3 Benda bersejarah bagi aku ni. Ye ah korang pro, tak kisah lah en? Strike dah berapa juta :p Biar lah aku nak bangga sorang sorang kejap :B Okay lepas tu wanie betul betul belanja ais krim hikhik thanks wanie! \^ ^/

Nak tengok Monster University. Sebenarnya kan sebenarnya kan..... aku nak tengok cerita tu...... okay! Takde pape hahaha kesakaian terserlah :')




OLD | NEW
Author.



Assalamualaikum humankind. You're currently in my blog now. Nothing special and you'll not into it at all. Hewhew :p

oter lev hom




Find me @

twitter: @macaaaz
facebook: marlyana syaza
instagram: msyza_

degree's life begin.


Stop by.