Ridiculousness //
Neng neng nong neng.
30 May 2013 ✿ 0 comments
Large

Assalamualaikum.

We are the ones, the ones you left behind. Na na na na na na~ Haaaai :) Pew kabaw sumew? Lol jibek jugak mulut aku ni nyebut hahaha k jk -.- Jangan terasa yewww ;) Semalam kiteorang pergi alamanda. Emm mestilah tengok wayang. Apak bosannya kalau pergi lama lama tapi tak tengok wayang. Pishang wehhh. Semalam gerak dalam pukul 12.

Sampai sana aku dengan puteri pergi bowling jap cari yang lain. Pastu ada lah 2 orang lelaki ni maybe dalam form 1 2 3 macam tu kot, dia pandang pastu dia 'swit swittt' sambil tangan dia macam ajak datang situ. Pastu aku pandang ah tengok dia panggil siapa. Pastu diorang gelak. Siot je nak buat aku perasan. Bunuh jugak diorang ni! :p Pastu aku cepat cepat keluar dari situ hahaha :D Pastu kiteorang pergi gsc nak tengok movie. Nak tengok epic tapi wanie dah tengok. Yang lain pulak time tak best. So last last tengok Oh Mak Kau! Emm best lah jugak, kelakar habis.

Kat alam semalam ramai pulak budak form 5 dengan ex senior. Untung lah wanie nampak crush banyak. While me...... waiting for my crush that didn't coming. Idky, nak tanya kawan kawan dia segan pulak nanti diorang syak lah en? Hewhew ^ ^, Pastu kat mcd jumpa danial and the gang. Sempat senyum kat zubair je. Danial dengan haikal menghadap tempat lain soooo tak nampak muka hekhek :) Sokay sokay. Okay dah tu je bye hikhik n_n


Nampak tak ke'spesen'an muka aku tu hahahaha k k k kisah pulak kan? :p

Weyyy! Aku nak tengok pee mak dengan kauuu! Nak tengok kau takut tutup mata dengan tisu lagi hewhew :3 Dah gedik! Diam :x





OLD | NEW
Author.



Assalamualaikum humankind. You're currently in my blog now. Nothing special and you'll not into it at all. Hewhew :p

oter lev hom




Find me @

twitter: @macaaaz
facebook: marlyana syaza
instagram: msyza_

degree's life begin.


Stop by.