Ridiculousness //
Pop pop pop.
12 February 2013 ✿ 0 comments
 Tumblr_mi3y2iw5g51s460nmo1_500_large

Assalamualaikum warahmatullahiwabarakatu to aaaaaalll the muslims :) Jawab eh jangan tak jawab dalam hati pun takpe hehehehew. Soooooo dah lama aku tak post dah lama tak baca carutan aku dah lama kita tak ketawa bersama menangis bersama ku bersumpah harap kita mati pun bersama namun hakikatnya bukan mudah..... Ok dah stop stop sebelum aku sambung lagi... Aku sembunyikan gulana gundah segalanya kan berubah.. Rahsia.... Op op op! Oppa gangnam style lol dah dah daaaaaaaah stop. It. Please. Ok keep calm keep calm *mengeluh*


Tumblr_mi3wb5huuv1rh9b5bo1_500_large

Selama ni aku tak post sebab ada 2 sebab hahaha sebab yang pertama sebab aku malas, sebab yang kedua merujuk kepada sebab yang pertama. Hoooo memang malas oh aku sekarang tak tahu kenapa dah lah add math tak sentuh sentuh lepas stress buat hari tu tak dapat jawapan lolololololol ceni ah orang despair. Don't despair and never lose hope cause Allah is always by your side insyaAllah.... Ok cukup sampai di situ. Haaa apa? Eh belum habis lagi coretan daku ini baru lagu je yang habis howhow kesian korang kan kena baca bebelan aku yang panjang lebar ni ye aku tahu ia amat bosan dan dah ramai yang berambus dari sini hahahah sorry sorry aku memang talkative dalam blog tapi in real life aku lah orang paling senyap sedunia hahaha tak percaya? Alah percaya je lah! Tak faham bahasa pulak ish gedikkk! Lol tetiba korang kena gedik en sorry sorry aku yang gedik sebenarnya. Ok aku tahu korang dah bosan k bye.






OLD | NEW
Author.



Assalamualaikum humankind. You're currently in my blog now. Nothing special and you'll not into it at all. Hewhew :p

oter lev hom




Find me @

twitter: @macaaaz
facebook: marlyana syaza
instagram: msyza_

degree's life begin.


Stop by.