Ridiculousness //
You and I.
26 December 2012 ✿ 0 comments

Assalamualaikum ت Hola ho ho ho horlick. Ho ho ho hotak kau lol :D Cuti sekolah yang membosankan hmph Tapi tapi tapi.... dalam cuti sekolah ni jugak aku luangkan masa untuk menonton Running Man weehoo! :3 Bosan sebab dah habis tengok. Dan aku pun dengan desperatenya tengok dari episod 1 balik ahahah :B Tapi takdelah non-stop. Bila aku rasa nak tengok, then go ahead Other than that, aku tengok jugak rancangan Korea yang lain macam award dan blablabla. Cakap pasal award, aku baru habis tengok Mnet 2012 MAMA [Mnet Asian Music Awards] ngehehehe n.n Dia sebenarnya 30 November hari tu tapi tak sempat nak tengok dekat TV hari tu. Pahtu cari je lah dekat internet. Susah woo nak cari yang english subtitle. Cari cari pun tak jumpa. Tengok tengok memang takde. Ada pun Chinese subtitle. Memang aku faham en. Ahh kisah apa aku. Download je lah yang takde subtitle. Aku tengok persembahan je. Lagipun dia ada tulis kategori kategori dia dalam English


Persembahan Big Bang dengan PSY memang gempak habis lah. Ternganga depan laptop aku time tengok muahahah jangan bayang jangan bayang >.< Big Bang memang 3 kali, PSY menang 3 kali, Super Junior menang 3 kali. Kalau nak tahu lagi, tengok lah. Best lahai Main MC dia ex Running Man, Song Joong Ki :3 Leessang dengan Haha ada tercalon tapi tak menang lahai sedihnyaaaa Takpe rezeki ada dimana mana :) Apa apa pun, hwaiting! Oh mannnnn dah keluar slang Korea lol tu je aku tahu :D Okay goodnight bye assalamualaikum

Nero nero nero meow! #NowPlaying Black Cat by Turbo ♫







OLD | NEW
Author.



Assalamualaikum humankind. You're currently in my blog now. Nothing special and you'll not into it at all. Hewhew :p

oter lev hom




Find me @

twitter: @macaaaz
facebook: marlyana syaza
instagram: msyza_

degree's life begin.


Stop by.