Ridiculousness //
Roly poly
16 December 2012 ✿ 0 comments
Assalamualaikum :)


Anyeong haseyo! How are you? Dah lama tak bertegur sapa en. Hehh siapa je yang nak bertegur dengan aku ni *sigh* Lol acting je lebih. Jangan percaya jangan percaya! Nanti tak pasal pasal kena betray pulak lol I'm not Lee. Gwang. Soo. Oh aku cukup menyampah tengok dia tipu orang. Muka habis jujur je en hahaha :D Okay lah tu pandai acting. Eh dah kata pelakon en. Lagi nak ngomel ahahaha ayat bapak ah :P

Hm, memandangkan Day Challenge pun dah habis, aku dah tak tahu nak post apa. Ni pun tiba tiba dapat ilham sikit nak berceloteh. Ohoii sikit lah sangat. Anyway, result PMR is around the corner. 3 days to go. Woah daebak! :/ Memandangkan sekarang dah pukul 1 pagi and dah masuk hari Isnin, that's mean 2 days to go. OH. MAI. GAD. 2 DAYS WEH 2 DAYS! DU. WE. HA. RI.


Stay peace! ^ ^v Aku redha dengan apa yang aku akan dapat nanti. Cuma boleh berdoa banyak banyak je sekarang. Ya Allah, berikan lah aku keputusan yang cemerlang dalam PMR yang keputusannya akan keluar pada 19 hb ni. Amin amin Ya Rabbal'alamin. Okay time to sleep :3 Sleeping beast nak tidur ahahaha k bye assalamualaikum. Kamsamnida anyeong~ :)

OLD | NEW
Author.



Assalamualaikum humankind. You're currently in my blog now. Nothing special and you'll not into it at all. Hewhew :p

oter lev hom




Find me @

twitter: @macaaaz
facebook: marlyana syaza
instagram: msyza_

degree's life begin.


Stop by.