Ridiculousness //
Endless Love
19 December 2012 ✿ 0 comments
Assalamualaikum :)


Anyeong haseyo! Hahaha tak habis habis lagi en. Pui. Weh belanja lah aku pergi Korea ahahah harapan. Haaarapan~ Harapan menjadi laaayuuu. Ingin ku bahgia bersamaaaa menjadi kenangan memburu impian hidup kita selamanya~ Now playing Loveable by Kim Jong Kook. Ahaha bapak takde kena mengenanya dengan harapan. Weh weh weh tadi lepas ambik result aku pergi Alamanda. Lepas tengok wayang kiteorang main bowling. Guess what? Aku letak nama aku sebagai Jong Kook ahahahaha jabet doh mu. Tu pun nak kecoh. Actually thanks to Tok Wan. Dia yang tolong tulis ngehehehe :B

Oh cakap pasal result, semua mesti tertanya tanya en. Psst siapa je nak tanya result kau? Bukannya bagus sangat pun :p Tapi apa apa pun aku tetap bersyukur dengan result aku eventhough tak bagus mana :)


Alhamdulillah dapat 6A 2B :) Yeah aku memang target ni je. K bye assalamualaikum. Kamsamnida :3


OLD | NEW
Author.



Assalamualaikum humankind. You're currently in my blog now. Nothing special and you'll not into it at all. Hewhew :p

oter lev hom




Find me @

twitter: @macaaaz
facebook: marlyana syaza
instagram: msyza_

degree's life begin.


Stop by.