Ridiculousness //
Day 30: A photograph of yourself today + three good things that have happened in the past 30 days.
11 December 2012 ✿ 0 comments
Assalamualaikum :)


Anyeong hasaeyo! :D Ni hao ma. Hai apa khabar? Sihat? Alhamdulillah :') Keep it up. Ye lah tak lama lagi nak bukak sekolah. Kang kalau tak sihat, susah pulak. Double what? Dah kerja? K sorry sorry. Em dengar cerita diorang kata result PMR keluar minggu depan, 19 hb and I'm like


Serious keeeeeeeeeeeeeeee? Ya Allah, cuak badai aku :/ Sufefe! Ahahah kan dah keluar slang Indon aku ngehehe :D


Oh, tanpa dijangka, sudah 30 hari aku membuat cabaran ini. Oh kenapa pula ayat aku sungguh klasik dalam ini perenggan? Terasa tuanya disitu. Hehehe *gelak kecil* Sopan SANGAT. Ye lah, aku terbayang perempuan dulu dulu pakai kebaya dalam istana pastu tak kan lah diorang nak gelak macam HAHAHAHA kan? Mesti gelak kecik kecik je. Gelak manja lol ahah :D Banyak betul aku membebel. Main point dia langsung takde kekeke :B Wokay! Here you go ma'am ;D

  • Aku dapat tengok Running Man dari episod 1 saaaaaaampai episod 90 lebih. Around 20+ to go yeahhhh! :D
  • Aku dapat mimpi berpacaran dengan ______ Actually aku tak tahu pun siapa dia tapi he's quite handsome ohoho :D Dan dia tinggi .____.
  • Aku dapat tahu bahawa gred PMR turun. Tapi tak tahu betul ke tak. Harap harap lah betul. Amin :) And pray for me to get straight A eh thanks. May Allah bless you always ;)

K bye assalamualaikum. Kamsahamnida :)

OLD | NEW
Author.



Assalamualaikum humankind. You're currently in my blog now. Nothing special and you'll not into it at all. Hewhew :p

oter lev hom




Find me @

twitter: @macaaaz
facebook: marlyana syaza
instagram: msyza_

degree's life begin.


Stop by.