Ridiculousness //
Day 28: In this past month, what have you learned?
09 December 2012 ✿ 0 comments
Assalamualaikum :)


Anyeong hasaeyo! *again* Bila tah nak habis. Bilaaaaa? Haa tunggu aku terlupa ayat dia atau terlupa nak greet ahaha. Annoying lah siaaa. Terus gue harus bilang wow gitu? Lol aku suka gila cakap ayat tu ngahaha. Cuba korang try. Tak rasa best ke ahahaha :D Okay okay dah 12 lebih. Malas aku nak membebel lebih lebih ni en. Dah diam. Wayang dah nak mula :B

I have learned
  • Beberapa perkataan english yang bombastic gitu ahaha eg; enthusiastic, pathetic, absurd and etc. K aku tahu korang dah tahu maksud semua tu. Aku je yang kuno k wtv :b Aku tahu ayat ayat ni semua pun dari Running Man. Kan english subtitle. Puas aku cari yang malay punya tapi haprak takde hehh! :/
  • Beberapa perkataan Korea eg; hana, dul, se and etc lol entah apa yang aku eja tu :O K yang ni annoyed sikit en. Bukan sikit. Double ba to the nyak. Double banyak ahaha :D
  • Belajar berdikari ahahaha ye lah hampir setiap hari kena tinggal sorang sorang kat rumah :( Please lah sedih untuk aku ngahaha jk XD

K bye assalamualaikum. Kamsahamnida :)

OLD | NEW
Author.



Assalamualaikum humankind. You're currently in my blog now. Nothing special and you'll not into it at all. Hewhew :p

oter lev hom




Find me @

twitter: @macaaaz
facebook: marlyana syaza
instagram: msyza_

degree's life begin.


Stop by.