Ridiculousness //
Day 27: What kind of person attracts you?
08 December 2012 ✿ 0 comments
Assalamualaikum :) 


Anyeong hasaeyo! :D Korang tak rasa menyampah ke dengan greet aku yang KONONnya Korea sangat tu~ Ahaha soalan kau absurd gila Syaza. Memang annoyed gilaa lah ish. Terus? Gue harus bilang wow gitu? Hahahahaha tiba tiba teringat Cindy dalam cerita Cinta Bersemi di Putih Abu abu. WOOOOWW! Lol k meng. Ge. La. Bah lah sia :p Dah dah aku takde banyak masa nak membebel ni. Running Man is waiting kekeke :B Hana tul set! Ngehngeh aku main bedal je eja. Kalau salah jangan tegur. Segan je aku nanti. Buat buat aku betul je XD

  • Baik.
  • Kelakar.
  • Tak suka sakitkan hati orang.
  • Tak memilih orang ikut rupa paras/kepandaian.
  • Adil.
  • Lemah lembut. Tapi tak nak lah pondan ehehe.
  • Hormat orang tua.
  • Tak suka mencarut.
  • Ajar aku buat benda baik baik.
  • Tak berahsia dengan aku. Selalu share masalah yang dia ada.
  • Selalu ada time aku susah atau senang.
  • Selalu dengar masalah dan rintihan aku ahaha.
  • Pandai jaga dan ambik hati aku.
  • Tegur aku kalau ada buat salah.
  • Tak kutuk belakang. 

K bye assalamualaikum. Kamsahamnida :)

OLD | NEW
Author.



Assalamualaikum humankind. You're currently in my blog now. Nothing special and you'll not into it at all. Hewhew :p

oter lev hom




Find me @

twitter: @macaaaz
facebook: marlyana syaza
instagram: msyza_

degree's life begin.


Stop by.