Ridiculousness //
Y U have to come agaaaaain? -.-
03 November 2012 ✿ 1 comments
Assalamualaikum :/

Haa nampak tak takkeNORMALan smiley aku tu. Sedih pulak hari ni. Bakpe aku sedih? Ye laaaaaah, aku demam. Sedih laaaah. Sedih lah sekali, sedih laaaah *sympathy face* Setiap bulan tak sah kalau tak demam. Haish, sabar je lahh aku. Takpe takpe, sakit itu penghapus dosa dosan kecil. Kan kannn? Alhamdulillah :)


Anyway, aku bukan sedih pasal ni jee. Aku sedih jugak pasal kawan aku sorang ni. Dia nak pindah. Hm sumpah sedih. Weh kalau kau nak tahu, kau lah yang selalu ceriakan hidup kiteorang. Tanpa kau, siapa lah kiteorang lol salah masuk pulak haha :D Aku, Lina, Eisha semuaaa sedih kau nak pindah. Ye lahhh, kau je yang selalu buat kiteorang gelak. Senakal nakal kau pun, ada jugak kebaikan yang kau buat :) Daripada yang lain tu, buat lawak tak jadi lol XD Buat lawak pun melampau. Menyampah akuuu! Asal kau kena pindah wehh? Haaa? Asaaaal? Macam ni lah kau. Dah lupa kiteorang. Sedih tau T.T Tapi nak buat macam mana? Kau nak kejar cita cita kau kann? Apa? Nak jadi Mak Andam tu ehh? K teruskan jee. Memang nak jadi Mak Andam kena masuk Tahfiz kann? Bagus bagus. Memang Mak Andam yang bertamadun lol :B Dah pindah nanti jangan lupakan kiteorang tauuu. TAU TAU TAU! :3 Kiteorang sentiasa merindui kau, Bal insyaAllah :)


OLD | NEW
Author.



Assalamualaikum humankind. You're currently in my blog now. Nothing special and you'll not into it at all. Hewhew :p

oter lev hom




Find me @

twitter: @macaaaz
facebook: marlyana syaza
instagram: msyza_

degree's life begin.


Stop by.