Ridiculousness //
Day 6: A song to match your mood.
18 November 2012 ✿ 0 comments
Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh to all muslimin and muslimat :)
So relatable :)

Hai hai hai. Dia nak song pulak dah. K aku dah blank. Mana lah aku tahu en. Aku tak tahu. AKU TAK TAHUUUU! Please jangan paksa aku. Please...... Cehh membatak jap. Boleh en. Lehhh, blog aku pun. Bukang blog mung eh. Puk sakgi lol k dah dah. Jangan nak berceloteh banyak sangat. Haaaaa aku tujukan khas lagu ni untuk korang semua. Aicehceh. Blah lah weh.



Kosong kosong~ Aku takde rasa apa apa sekarang. Sebab tu kosong je fikiran aku sekarang. Malas lah nak fikir apa apa. Buang masa je. Cewahh jabet sia dia ni. K bye assalamualaikum :)

OLD | NEW
Author.



Assalamualaikum humankind. You're currently in my blog now. Nothing special and you'll not into it at all. Hewhew :p

oter lev hom




Find me @

twitter: @macaaaz
facebook: marlyana syaza
instagram: msyza_

degree's life begin.


Stop by.