Ridiculousness //
Day 2: Your favourite movie.
14 November 2012 ✿ 0 comments
Assalamualaikum wahai hamba hamba Allah sekalian alam. Cehh :D

RELATE RELATE RELATE :)

Helloooooooo lo lo lo semua. How are youuu olssss? Fainnnahh? Ah? Good good. Ceht! Mengarut apa aku ni hoooo. K dah dah malas nak mencarut banyak banyak. Dia nak apa? Favourite movie. Heheh dengan drama drama pun aku boleh bagi laaaa. Pui. Bajetnyew daks niyh~ K tak yah nak rempit sangat lah kann? Dah diam. Usha je apa aku nak buat ni. Boo.


My Favourite Movie.


#Sinister


Haaa seram tak? Seram tak? Seram tak? Ramai orang kata seram. Baik kau ngaku cepat. Cehh. Tapi bagi aku takde lah seram mana cuma banyak terkejut terkejut. Wehhhh jangan nak bajet sangat lah sia. K k aku takut aku takut. Korang semua betul. Maybe perasaan aku yang salah kot. Tiba tiba tak rasa seram *padahal dalam wayang dah jerit 2 3 kali en* K shatap.


#Paranormal Activity 4


Yang ni seram. Sumpah seram. Walaupun hantu dia time last last je, tapi serious seram nak die. Suspen dia habis nak seram je. Aku pegang sebutir popcorn nak suap kat mulut pun boleh terjatuh sebab terkejut. Pui jatuh maruah keberanian aku ngahahaha :D Tapi cerita dia memang best. Err kalau siapa siapa yang ada kerja sebagai pegawai kaunter pertanyaan, saya nak request soalan sikit. Paranormal Activity ni betul ke lakonan semata mata? K dah tu je. Bye.


#Istanbul Aku Datang


Cerita ni paling best. Cumpah cweet weyhh. Ceh kau nak gedik pulak kat sini. Ahh. Suka hati aku lah kan? Kau apa kesha? Eh? K lupa'in lupa'in. Memang lah best kan sebab pakwe aku berlakon. Aku yang ajar dia tu ngehngeh. Korang tak kenal ke pakwe aku? Alaaaa Beto Qusyairi tu pakwe aku lah tu. Cehh nama dia pun tah betul ke tak eja tu ada hati nak jdi awek dia. Lol cermin diri kau tu dulu. K sedih T_____________T Haaa yang belah kiri pakai baju warna hitam tu lah boyprenggg aku muehehehe n____n


#7 Petala Cinta


Cerita niiiiii. Best gilalalalalalalah. Cinta cara islam. Ya Allah, alangkah bahagianya mereka :') Cerita ni jugak lah yang last last air mata aku hampir menitis. Hampir k. HAMPIR. Tak jatuh lagi. Bergenang je. Cehh ayat habis nak dramatis je lol sedih kot ending diaaa. Kannnn? *untuk siapa yang dah tengok* :) Tapi apa apa pun memang best. No doubt ;) Haaa yang lelaki depan pakai baju warna putih ni pulak boyfriend aku yang kedua lol gatai noooo!



#Salam Cinta


Haaaa cerita ni pun lebih kurang je dengan cerita atas tadi. Cuma yang tadi lagi best lah. Yang ni copycat ni. Cehhh selamba badak aku je nak salah kan orang en. Pelakon dia tetap sama. Diana Amir Sumpah cantik, cun, comel, lawo dia bila dah pakai tudung  Untung aaaa awak. Jangan jeles Syaza. Jangan. K keep calm :)


#Aku Terima Nikahnya


Wawww! Hahaha tak payah nak waw sangat lah kan? Mengidam nak main wau letew. Pui. K cerita ni memang romantoik habis ah wa cakap sama lu. Opps romantoik pulak dah. Romantik. Hikhik ore malah gini la. Hoii ngantuk pulak dah. K ah bye. Assalamualaikum *ni betul betul habis eh* :D K lelaki yang pakai kot hitam ni pulak.... Takde kena mengena dengan aku :B


K semua cerita baru baru hahahaha. Tak main lah cerita lama. k XP




OLD | NEW
Author.



Assalamualaikum humankind. You're currently in my blog now. Nothing special and you'll not into it at all. Hewhew :p

oter lev hom




Find me @

twitter: @macaaaz
facebook: marlyana syaza
instagram: msyza_

degree's life begin.


Stop by.