Ridiculousness //
Tsk tsk tsk :'(
25 October 2012 ✿ 0 comments
Assalamualaikum Warahmatullah Wabarakatuh :)

Salam Aidiladha
http://muslimatwp.files.wordpress.com/2009/11/kaabah-3.jpg 
#Indahnyaa permandangan dekat Masjidil Haram ni kaaann? :')

K memandangkan aku baik sikit hari ni sebab Raya Haji, salam aku panjang sikit lah kan? Lol :D Bosan lah wehhh. Setiap kali raya haji mesti tak balik kampung. Ish aku nak balik. Nak balik nak balik! *hentak kaki* Euuwww, mengada gilaa Syaza ni. K fine! I admit that aku memang mengada. Harharhar :* Uishh, geli siyooooott.

Siapa yang tengah memandu untuk balik kampung tu, hati hati okayyy! Ingatlah orang tersayang. Kalau tak nak ingat orang tersayang pun, ingat aku cukup lol gurau :D Anda mampu mengubahnya :B Yang dekat kampung tuuu, jangan sesuka hati je nak korban binatang. Kang tak pasal pasal binatang tu yang korbankan korang dulu lol. Bajet lawak je kauuu. Sesungguhnya lawak kau tak pernah menjadi k. Ehem ehem, sedarlah diri tu sikit ehhh :') Oh yee dan yang tengah makan daging lembu yang lembut lagi empuk tu, jangan lupa orang disini yaaa. Kalau boleh postlaju lah kat rumah ni. Nak jugak merasaaa. Kempunan nihhh lol sedapnyaa :D

K lah weh, tu je sebenarnya yang aku nak sampaikan. So, renung renungkan dan selamat beramal :) K bye, assalamualaikum pimples. Ehhh pimples tu jerawat. Silap silap. Assalamualaikum piwpel. Hakz hakzz :* K gedik. Lol kisah apa aku? K dah bye bye byeee!!

"Selamat menyambut Hari Raya Aidiladha!"

OLD | NEW
Author.



Assalamualaikum humankind. You're currently in my blog now. Nothing special and you'll not into it at all. Hewhew :p

oter lev hom




Find me @

twitter: @macaaaz
facebook: marlyana syaza
instagram: msyza_

degree's life begin.


Stop by.