Ridiculousness //
FRIMMMAHHH
24 October 2012 ✿ 0 comments
Assalamualaikum :)


Haiii awok awok semuaaa. How are you? Fainnnaaahh? Good good. I'm proud of you olszz lol :D Kau buat lawak keeeee? K tak tak. Aku serious ni. Nampak keseriousan aku ni? .____. Lol lebarnya bibir aku. Macam bibir Omas :D Hoiii, kutuk pulak diaa ni. K jadi baik jadi baik :)

Haaaaa wehhhhhh, semalam aku pergi FRIM. Hah? Apa kejadahnya benda tuuuuu? Alaaaaa yang dekat Kepong tuu. Yang hutan hutan bagai tuuu. Haaa, dapat dah? K slownyaaaa. Lol gurau gurau :D Sayaaa gurauuu sajaaa. Jangan ambik hati tauuu! :) Em, boleh tahan best lah pergi sana.

K mula mula kiteorang dibahagikan kepada 3 kumpulan. Satu kumpulan 26 orang. Lelaki satu group, perempuan 2 group. Aku punya group yang terakhir sekali dilepaskan. Kiteorang memang tertinggal gilaa lahh. K takpe takpe :') Mula mula kiteorang masuk galeri dia dulu. Dia suruh jangan buat bising sebab sebelah tu pejabat pengarah mende tah heheh :B So, shhh! *ala ala Sinister* Masuk masuk je dah macam Muzium Negara. Lebih kurang lah cuma dia tunjuk apa yang ada dalam hutan eg: Kayu, herba herba bagai, alatan tradisional adn otheeerrrssss. Kalau nak list, sampai Hari Raya Aidilfitri tahun depan pun tak habis. K gebang ;p

#The last one is me

Lepas tu, mula lah gerak masuk hutan. Kiteorang banyak stop stop sebab juru pandu tu banyak bagi information pasal pokok pokok. Siap ada label label lagi kat pokok pokok tersebut. Ecehh, mana ada skema en ayat aku? lol XD So, lepas dah penat jungle trekking, kiteorang stop kat satu kawasan terpencil. Kat situ ada jual air soya dengan cincau dalam botol. Singgit dua je satu. Perghhhh, memang terbaik dari ladang kot. Sedapppp gilaa nak matii. Dah lah sedap, nak mati pulak tu. Tapi alhamdulillah lah masih hidup. K bajet lawak je XP

Lepas dah rehat rehat sikit, kiteorang teruskan perjalanan. Time ni dah nak daki bukit 500 meter. Belum naik lagi dah penat, kau tahu? Wuiii, time daki bukit tu ada tangga tangga sikit. Hoiii, bukan tangga papan ke batu ke apa. Ni tangga yang kebetulan jadi tangga je. Tapi makin atas, makin tinggi pulak tangga dia. Haih, bukan main lenguh lagi kaki aku. Hampir nak merangkak lol :D Nampak sangat lembik dohh kau Syazaaa ;p K kutuk lah lagi diri sendiri tu -.-


#Me in the middle

Yeay yeay! Dah sampai Canopy Walkaway babeee! Jabatan gantunggg :D Tengok macam tak takut je. Tapi time jalan atas tu, bergoyang goyang. Sumpah cuak. Risau je tali terputus ka pa. Aku dah fikir macam macam dah time tu tapi sempat lagi tengok bawah. Sumpah gayat. Aku dah basmalah banyak kali dah time atas tu hahah :D Aku tak sangka aku gayat heheh :B Tapi... aku berjaya jugak sampai ke penghujung jalan. Weehee~ Bangggaaaaaaa niiiihhhh. K bajet. Pui! XP

 #Yang duduk belah kiri tu sayaaaaa

Then, sambung jalan lagi tapi kali ni turun pulak. Haaa, part part turun ni lah aku hampir terjatuh. Banyak kali duhh tergelincir. Lagi lagi dekat dekat dengan sungai, air terjun. Sampai air terjun, sejuuuukkk gilaaa. Aman jeee :3 Lepas tu turun balik saaaaampai lah picnic area. Huhh, lega gila dah sampai. Dah lah lapar. Sampai sampai je tengok group budak lelaki tengah mandi sungai en? Untunglah boleh  mandi. Kiteorang nak mandi pun tarak tahu macam mana lol XD K jangan fikir apa apa! Waahhhh, leganya dapat makan nasi ayam. Sedap pulak tu :3 K lepas tu tukar baju, pergi solat then gerak balik Putrjaya. K dah bye, assalamualaikum yaaaaa ahli syurga sekalian ;)

OLD | NEW
Author.



Assalamualaikum humankind. You're currently in my blog now. Nothing special and you'll not into it at all. Hewhew :p

oter lev hom




Find me @

twitter: @macaaaz
facebook: marlyana syaza
instagram: msyza_

degree's life begin.


Stop by.