Ridiculousness //
Malam masih muda? Is it? Ngehngeh :B
29 May 2012 ✿ 1 comments
Ahlan Wasahlan :]


Engkau tibaaaa bagaikan pelangiiii. Eh eh, nyanyi pulak dia. Semua demam lagu-lagu Allayarham Sudirman Haji Arshad. Kini beliau hanya tinggal kenangan :') Ecehh, macam iklan pulak dah. Lagu arwah semua best-best belaka :D  I'm proud to be Malaysian! tiba-tiba o______e Dah dah, bukan benda tu yang aku nak bicarakan pada hari ini. K k we beginning our story with Al-Fatihah :) alim sehari

Tepat pukul 1.10 AM aku habis edit blog yang dah berhabuk, berdebu, berkurap, berkulat dan sebagainya hoho :O teruk jugak blog aku ni. Padahal edit apa je pun. Background dengan warna link je mwahaha ^v^ Mana taknya, aku dah habis edit semua dah tup tup ada awek bagi surat tuleh cenggini


 Lepah tu aku pun ubah lah code-code yang agak-agak salah tu. Then, dia bagi surat lagi tau. Nak tahu apa? Haaa ninnn diaaa! :D

No changes -,- I feel like a damn lady sitting in front of the netbook and said WHAT THE MAKCIK? K penat je aku edit bagai nak rak. Ni balasan kau dekat aku? K fine. Kau pergi dari sini! Aku tak nak tengok muka kau lagi. Pi main jauh-jauh! tiba-tiba lagi

Naaaaaaah! Aku pun dah fed up, aku biarkan je dia melukut di tepi gantang sorang-sorang. Ikut haluan masing-masing lah kan? K memang tak faham apa yang aku post. Korang pun tak faham apa yang aku post. Entah orang lain pun tak faham apa yang aku post. Naik gila aku fikir, benda yang aku tak faham. Korang pun naik gila fikir, benda yang korang tak faham. Entah orang lain pun naik gila fikir, benda yang diaorang tak faham. Sekarang, aku memang dah tak faham. Korang pun tak faham. Ishh, memang tak faham! ketawa mengilai HIHIHIHIHIHI~

Labels:


OLD | NEW
Author.



Assalamualaikum humankind. You're currently in my blog now. Nothing special and you'll not into it at all. Hewhew :p

oter lev hom




Find me @

twitter: @macaaaz
facebook: marlyana syaza
instagram: msyza_

degree's life begin.


Stop by.