Ridiculousness //
Happy New Year :) ❤
01 January 2012 ✿ 1 comments
Assalamualaikum :]
just be good to me.
Woooooooooooohhhhhhhhhh! Selamat tahun baru! wuuuuu mangatnya minah ni~ \n_n/

Tadi blogflying kejap. tengoktengok, ramai yang post tentang happy new year happy new year bagai. so, aku pun nak buat jugak lah. oh, gedikk. aaahh kesah pulak? eh tahun baru, azam pun mesti lah baru en? so, yeeeeee. nak tahu azam aku? kalau nak tahu, baca lah. kalau taknak, baca jugak ahahah XD

itseverythingnice:

Found that someone :”>

  • Nak dekatkan diri dengan Allah 
    • Eh, umum sangat tu. i mean, like lepas masuk waktu je, nak terus solat #wee wee~ other than that, nak banyakkan beribadat :) korang mesti ingat aku buat semua ni sebab tahun ni aku nak PMR en? oh tidakk, memang nak insaf betulbetul ni ^ ^, terkejut? ^O^ ah ah. lupa pulak. yang ni memang the most. TAKNAK TINGGGGGGAL SOLAT DAHHH :3

  • Nak study hard #wooooo
    • study hard cenggane ni? ohoho takdelah hard sangat sampai 24hours nak study, tak boleh main langsung en? just nak fokus lah time cikgu ajar dalam kelas. sebab tahun ni banyak berangan teringat underdog dekat rumah. lulzZ XP
    • tahun ni kelas aku dekat hujuuuuuuuuuuuuuuuuuuung sekali. tingkap pun ada satu je, dekat depan pulak tu. and tadaaaa~ belakang takde tingkap dan yeee, sememang dan semestinya gelap gelito. boleh tidur. bestnyaaa! n_n eh eh, kata nak fokus, mana boleh tidur en? haa tu lah dia. taknak tidur dalam kelas time cikgu tengah ajar even kelas gelappppp. phewphew ^ ^v

  • Nak kurangkan hiburan
    • ngehngeh ^ ^ tahun ni ada jugak azam nak kurangkan guna hiburan especialllllly INTERNETTTT. fyi, aku memang lebihkan internet dari tv. nak dikatakan, spent time the most dekat internet lah mwehehe ^ ^' well you know me~ anybody doesn't know me? ofcourseeeee ada en? aku ni bukannya famous powwwwwn. ehh, lari tajuk pulak. haaa bab nak kurangkan hiburan ni aku tak tahu lagi boleh success ke tidak sebab... sebab... entah ^O^

  • Nak dapat 8A PMR
    • hok ni keno mangak sikek. tahun lepas, 2011, sepupu aku dapat 8A PMR. sumpah jealous nyahhh. errr mak aku selalu bandingkan dengan cepupuw aq teww. so, nak saing lah ehehe n_n tu pun kalau aku dapat study hard, insyaAllah. wuu caiyok! 
eh, jom titew tengok bungew apiy. nanananana~
haa dah tengok? lawa tak lawa? wee~ k bai :)

OLD | NEW
Author.



Assalamualaikum humankind. You're currently in my blog now. Nothing special and you'll not into it at all. Hewhew :p

oter lev hom




Find me @

twitter: @macaaaz
facebook: marlyana syaza
instagram: msyza_

degree's life begin.


Stop by.