Ridiculousness //
To infinity and beyond!
10 December 2011 ✿ 0 comments

WELCOME TO NMSYAZA'S SPACE *nada robot. 
Lol. Haha. Dah maju sekarang. Ada space. Capp xD Kay, hamba sudah pulang semula ke Denim Template. Bosan lah asyik guna hasil kerja orang punya je kan? Nak jugak hasil kerja sendiri en? Eh dah dah. Tak payah nak bercerekarama dekat sini pulak. Nangis korang nanti :'> Muahaha ^ ^, Dari hari Rabu hari tu tak silap, sampai hari ni, hari Ahad baru siap edit blog. Semalam petang dah siap tapi aku TER TER TER TER REVERT TO CLASSIC TEMPLATE AND POOOOOFFF! SEMUA HILANG. YAY! -____________________- Kay aku tipoo. Sebenarnya aku revert sebab nak ambik profile aku dekat blogskin punya. Malas nak tulis. Ingat nak copy paste je. Ingatkan tak hilang dia punya CODDDDDDE. Rupanya, hilang macam tu je. Dengan muka tak bersalahnya dia menghilangkan diri. Kay kita tutup cerita tu sebab aku pun nak blah dah ni. And YAY! DAH BOLEH UNPRIVATE BLOG NI ^ ^ Kay bai.

Labels:


OLD | NEW
Author.



Assalamualaikum humankind. You're currently in my blog now. Nothing special and you'll not into it at all. Hewhew :p

oter lev hom




Find me @

twitter: @macaaaz
facebook: marlyana syaza
instagram: msyza_

degree's life begin.


Stop by.