Ridiculousness //
Semalam I call you, you tak answer.
15 December 2011 ✿ 0 comments
Hari ni hari apa? Semalam hari apa? Oh kay ingat dah. Semalam takde cerita. So, aku try lah tinjau channel 393One tu. Channel Korea gitu ^ ^Y 

Tiba-tiba terpampang cerita Family Comes Here Episode 61. Aku pun tengok je lah. Macam best je. Sumpah aku kata. Aku tak boleh berhenti gelak tengok cerita tu, chui. Yang paling best bila Dae-sung pecah kan rahsia Seung-hyun yang nama sebenar dia Bing-gu T.O.P. Sumpah lawak. Boleh terburai perut aku tengok cerita tu. Aku suka tengok muka T.O.P. Serious comel ^ ^, Lagi-lagi time dia menari tarian dia. Jae-suk suka sakat T.O.P dengan tarian dia. Serious kelakar, chui. Hah ni T.O.P. 

Comel kan? Hihi ^ ^ Kay babai.

OLD | NEW
Author.



Assalamualaikum humankind. You're currently in my blog now. Nothing special and you'll not into it at all. Hewhew :p

oter lev hom




Find me @

twitter: @macaaaz
facebook: marlyana syaza
instagram: msyza_

degree's life begin.


Stop by.