Ridiculousness //
Once again, SSF ❤
21 December 2011 ✿ 4 comments
Assalamualaikum.

Pagi tadi pukul 11.55 bukak channel One. Tengok rancangan Family Comes Here. Wooooo! K shadap. Ulangan je brader. So, like usual lah, memang gelak sampai sakit perut ni ha. Artis jemputan dia minggu ni Yoona dari Girls Generation. Pastu dapat mesej dari F "S ajak pergi Alamanda lepas Zohor. Jom?" K aku pun apa lagi, pergi lah........ sambung tengok FCH tu balik h_h" Dalam pukul 12 lebih cenggitu baru aku bersiap. Aku siap sepantas kilat. Capp XD

Sampai Alamanda, terus pergi McDonald. Alang-alang time lunch lagi, pergi je lah sebab murah en? Kiteorang tak kaya macam korang :) Bila sampai je depan McDonald, pelik kejap. Apsal tak full? Selalunya full tapi ni ada jugak tempat kosong. K baguslah tu kan? Aku jaga tempat while SF pergi belikan my lunch ^ ^ Hihi pembuli. Capp :D Chui, aku tak bermaksud pun eh. K sambung. Aku duduk dekat meja tu macam tunggul je haha. Walaupun tak penuh, tapi dekat setengah jam jugak aku jadi dinding sambil mesej dengan IA. Naik gila aku mesej dengan I. Lawak tak henti-henti. Ramai pulak schoolmates aku dekat situ. Abang-abang Form 4, sorang senior Form 5, rakan sebaya pun ada ^ ^' Makanan dah sampai, makan je :)

Lepas makan, pergi jalan-jalan-jalan. Ingat nak cari beg sekolah dengan kasut sekolah. Nak tengok je, belum beli lagi :) Haha kiteorang ni jenis beli barang last minute ^ ^, Masuk kedai Tropicana Life, tengok beg. Sekarang ni memang moden beg sekolah besaq-besaq eh? Semua besar bagai nak rak je. Apa kiteorang nak pergi campaign ke? Capp :D Yang tak tahannya, tiba-tiba S tunjuk sambil berkata "Apsal ada jamban dalam kedai ni?" Time tu aku dah

"Perlu ke Tropicana Life ni nak tayang mangkuk jamban duduk tertutup ni? Lain kali bukak lah. Capp ^O^" Then, pergi pulak kedai Life Star. Cari kasut sekolah. Dah try pakai and feel best, blah. Haha. Jahat tak jahat kiteorang ^ ^Y

Pergi Parkson. Saje jalan-jalan sebab dah lama tak masuk situ. So, masuk situ, pusing sana sini. Muehehe ^ ^v Sambil-sambil tu, kiteorang tangkap gambar. K takde kerja.

K semua pakat nak 8481 je kan? ^ ^' Time ni ada sorang budak perempuan dalam lingkungan 11 12 tahun cenggitu dekat-dekat situ. Kiteorang suruh dia tolong ambikkan gambar. Nasib baik dia expert :D

K aku dah mula ngantuk. So, tu je yang kiteorang buat dekat Alamanda Putrajaya tu. "Haih, bila lah aku nak sampai Pavillion ke Times Square ke Mid Valley dengan kawan-kawan aku ni? u_u" K angan-angan semata-mata. Takpe, lepas PMR aku teghai ^ ^, K bai. Kirim salam dekat jiran XD 

Labels:


OLD | NEW
Author.



Assalamualaikum humankind. You're currently in my blog now. Nothing special and you'll not into it at all. Hewhew :p

oter lev hom




Find me @

twitter: @macaaaz
facebook: marlyana syaza
instagram: msyza_

degree's life begin.


Stop by.