Ridiculousness //
It's Friday.
02 December 2011 ✿ 0 comments

Wow. Hari ni Jumaat. Hihi ^ ^, Ok pagi pagi lagi, aku celik celik mata je, nampak ayah aku depan mata. Dia ajak kakak aku pergi RHB Bank dekat Presint 8. Kakak aku nak bukak bank tu. Dia kan kerja. So, supplier dia nak bagi gaji dekat bank tu. Then, aku pun ikut sekali. Lepas tu, bangun bangun, masuk bilik air, keluar bilik air. Siap siap semua. 

Sebelum pergi bank, singgah kedai mamak Presint 9 kejap. Sarapan lah apa lagi kan? n_______n Then, baru gerak pergi Presint 8 pulak. Dah sampai, ayah aku tolong isikan borang kakak aku. Then, ayah aku mintak lah IC kakak aku. Dia keluarkan, aku dah tergelak gelak dah tengok muka darjah 6 dia tu. SUMPAH. LAWAK. CHUI. Lebih lawak dari ni.


Ok stop kutuk kakak sendiri. Lepas dah daftar, tunggu kad siap dalam 20 minit. Kiteorang pun pergi lah satu kedai buku ni. Besar jugak lah. Kedai ni bukan jual buku je. Macam macam ada jual. Tiba tiba, aku ternampak kad Poker. Pergh. Nak beli nak beli. Lepas tu, ayah aku keluar dari kedai. Pergi RHB Bank tu balik. Buat apa yang patut. Then, chow sebab ayah aku nak pergi kerja pulak lepas tu. Memang tak sempat lah nak beli. Sedih u________u Ok lepas tu balik. 

Sampai rumah, relaks relaks kejap. Harrrrr ^_________^ Nyaman nya :) Sebelum on komputer, aku tengok cerita Mr Bean animated dengan Spongebob Squarepants dulu. Kay cam budax budax, I know. You jelly? Tak kan? So, stfu ^ ^' LOLOL jkjk. Doesn't mean it. Ok Adios~



OLD | NEW
Author.



Assalamualaikum humankind. You're currently in my blog now. Nothing special and you'll not into it at all. Hewhew :p

oter lev hom




Find me @

twitter: @macaaaz
facebook: marlyana syaza
instagram: msyza_

degree's life begin.


Stop by.