Ridiculousness //
FA ❤
05 December 2011 ✿ 0 comments
Kay time ni muka FA was soo cute :3 Chui. Kembang sikit lah ^OO^

Hari ni 5 Disember 2011. And hari ni jugak hari jadi kawan baik aku sorang ni ^ ^, Aku kawan dengan dia dari Standard 5 kay. Time dia masuk sekolah sini Standard 4, aku tak rapat lagi dengan dia sebab dia ni punya lah pendiam, pemalu, pensenyap dan banyak pe lagi lah ^_______^ Masuk je Standard 5, terus bising. Satu kelas terkejut dengan dia sebab bising dalam kelas. Capp. Kay aku lebat. Rumah dia pun atas 5 tingkat dari rumah aku. Iyo le. Kiteorang duduk apartmen. So, pergi sekolah pun sama sama setiap pagi ^ ^ Sumpah best kawan dengan dia. Kalau aku duduk dengan dia, memang tak boleh berhenti gelak :D Thanks for always cheering me, bestfriend ❤ 

Aku doakan semoga kau
  • Panjang umur
  • Dimurahkan rezeki
  • Diampunkan dosa dosa yang lalu :)
  • Bahagia seumur hidup
  • Jumpa pakwe baru xD
  • May Allah bless you and may all your wishes come true *bak kata omputeh ^ ^'


Labels:


OLD | NEW
Author.



Assalamualaikum humankind. You're currently in my blog now. Nothing special and you'll not into it at all. Hewhew :p

oter lev hom




Find me @

twitter: @macaaaz
facebook: marlyana syaza
instagram: msyza_

degree's life begin.


Stop by.