Ridiculousness //
Day 1 : Your Bestfriend.
23 December 2011 ✿ 1 comments
Assalamualaikum chui-chui, bro-bro, brader-brader yang tough lagi six packs sekalian :)


Aku kata nak start Day Letter Challenge ni esok kan? Hikhik. Tak jadi pulak. Saje nak start hari ni. Sementara nak tunggu pukul 10 nak tengok Maharaja Lawak Mega, baik post je. Ye dok? Let's see dia nak suruh kita tuliskan surat untuk siapa? K bestfriend. I laike So, jom baca. First time buat surat yang dibaca Public XD AAAAH! ADA AKU KESAH?



Dear WNL PNS FA NSF NH EF DFC MA ku sekalian,


Assalamualaikum chui-chui sekalian alam. Aku just nak kata yang korang ni SUPER AWESOME bagi aku :] Antara sebab-sebab kenapa korang owsem sangat? K let's see.
  • Korang selalu buat aku gelak.
  • Korang selalu tolong aku time aku susah.
  • Korang selalu text aku bila aku boring.
  • Korang selalu ada untuk aku.
  • Korang selalu...... POKOKNYA SEMUA DEH ^ ^, PERGH. Indo Pek bhai :D
Aku pun nak ghoyak THANKS SEBAB JADI AKU. Eh silap. THANKS SEBAB JADI DIRI SENDIRI. Lagi takde kena mengena. THANKS SEBAB JADI YANG TERBAIK UNTUK AKU. Haa itu baru betul :) And I hope. TERhope sangat-sangat yang korang akan baca surat ni dan touching dan sedih dan keluar air mata darah ^O^ Nanti aku print lepastu jadikan surat khabar. Senanglah korang nak baca nanti kan? Capp. K gurau jettew. Itu saje dari rakanmu tersayang. PUI. XP

Labels:


OLD | NEW
Author.



Assalamualaikum humankind. You're currently in my blog now. Nothing special and you'll not into it at all. Hewhew :p

oter lev hom




Find me @

twitter: @macaaaz
facebook: marlyana syaza
instagram: msyza_

degree's life begin.


Stop by.