Ridiculousness //
Oh yeah.
25 November 2011 ✿ 0 comments

Okay, aku tak jadi tido pun petang tadi. Hihi, sorry tipu. Actually mana aku tipoo pun. Memang time tu ngantuk tapi tup tup tap tap tip tip lepastu. Usha fb sat. Ada benda yang menarik hati jiwa raga aku ni. So, tak jadi lah nak tutup komputer. Maknanya belum ada sejarah lagi time cuti ni aku guna komputer kejap je. Aaaaaaaaaaa aku berazam nak tutup komputer pukul 10.30 jakgi. Come on guys, bagi aku semangat supaya aku tak terpengaruh terpedaya dengan komputer yang melalaikan mengkhayalkan dan memabukkan aku ni. Okay yang mabuk tu lebat. Eh, apsal aku nak tutup komputer awal awal ni? Rilek lah brader. Awal lagi. Oh yeee, aku nak tengok Maharaja Lawak Mega walaupun lambat 30 minit. Hik hok, dah lama tak tengok. Nak tengok, selalu miss. Disebabkan komputer ni lah aku tak dapat tengok semua cerita idaman aku. Ihatechu! Eh tak tak, aku sayang kau aku sayang kau *kang merajuk pulak komputer ni. Mulalah ragam dia buat hal nanti. Normal la tu komputer pun gedik jugak*

Kbai. 7 minit lagi nak off dah.

OLD | NEW
Author.



Assalamualaikum humankind. You're currently in my blog now. Nothing special and you'll not into it at all. Hewhew :p

oter lev hom




Find me @

twitter: @macaaaz
facebook: marlyana syaza
instagram: msyza_

degree's life begin.


Stop by.