Ridiculousness //
Le Movie
23 November 2011 ✿ 0 comments
Semalam, bangun bangun tido je, aku baru sedar yang aku tinggal sorang sorang je kat rumah. Perh ! Sedih betul. Mak ayah pegi kerja. Kakak pulak pegi kelas tambahan. Sedih bukan apa, sedih sebab kena kemas rumah. Muahahahaha *gelak evil \^_^/* jkjk. Kay kat sini aku bukan nak cerita pasal benda alah yang tak masuk akal tu. Aku nak kata yang semalam aku tengok satu movie ni. Serious best gila. Dandan time tu pun memang tengah boring sebab takde langsung cerita yang menarik hati jiwa dan nuraniku. Oh, indahnya dunia :) Haha kay merepek gila gila je NMS ni. 

Just My Luck

"Weh, best cerita tu :D Cer kome kome dan kome tengok."

Labels:


OLD | NEW
Author.



Assalamualaikum humankind. You're currently in my blog now. Nothing special and you'll not into it at all. Hewhew :p

oter lev hom




Find me @

twitter: @macaaaz
facebook: marlyana syaza
instagram: msyza_

degree's life begin.


Stop by.