Ridiculousness //
Hari ni aku guna komputer kejap je dan itu pelik.
24 November 2011 ✿ 0 comments

Yee goyysss. Home alone lagi. Pagi pagi pukul 9.50 minit pagi cenggitu, kakak aku dah blah pegi kerja. Kay, kau nak blah sangat kan? Blah blah! Shuhh shuhh! Pergh, jahat >:) Pagi tadi, bangun bangun masuk bilik air and then pergi bilik kejap pahtu panaskan pasta lebih semalam and makan and kakak aku makan sikit and aku makan balik and taraaa! Habis :) Lepas dia blah, aku bukak tibi. Like usual, tengok channel 104 dulu. And I see, Biar Betul :D Weeeehoooo! Aku tak tengok pun. And pergi usha channel 132 sat. Lawak minggu ini. Perrrrrg, bosan. Yang bosan ni lah aku tengok. Tekan OK then tengok info channel 413.

"Diary of A Wimpy Kid - 10.35"

Kay time tu aku dah mula rasa stabil sikit. Tengok jam, baru pukul 10. What the pfffft? Kay, sabar. Tengok lah LMI tu dulu. Dalam 10.40 cenggitu aku tukar channel 413. Dan kejap kejap aku tukar channel 132 and kejap 413 and kejap pergi dapur and kejap 132 balik and 413, 132, 413, 132 dan akhir sekali 413 dannnnn yang paling last 132 dan terus menerusi 413. Lepas habeh semua cerita tu, pergi bukak komputer. Sambil tunggu komputer ni hidup, kembali ke ruang tamu dan ambik remote dan cari button dan tekan 104 dan goooaaaaal! Tak tak, dan tengok ada ulangan Masterchef semalam punya semalam. And tengok kejap dalam 15 jam. Eh, silap. 15 minit je kay. Sambil komputer aku tu dok ternganga :O

Episod 29: Uji Rasa & Penyingkiran

Nick tersingkir dan itu sedih :") Kay, aku rasa ngantuk dan yess aku nak tido. Kay, tata titi tutu toto.

Labels: ,


OLD | NEW
Author.



Assalamualaikum humankind. You're currently in my blog now. Nothing special and you'll not into it at all. Hewhew :p

oter lev hom




Find me @

twitter: @macaaaz
facebook: marlyana syaza
instagram: msyza_

degree's life begin.


Stop by.