Ridiculousness //
Dapatkah selamanya kita bersama?
28 November 2011 ✿ 0 comments
"Eh, aku bukan emo eh. Aku nyanyi dekat title tu. Don't think positive kay? Aaaaa I mean negative xp"

Pergh. Lebat beno hujan. Tv pun tengah problem sebab hujan. Sorang sorang pulak tu dekat rumah ni. Nak out tapi..... Komputer je lah teman aku xD Cepatlah reda wahai hujan :/ Ok aku taknak jiwang dalam hujan petang petang gini. Nak tau tak? Hari ni kan. Aku bosan gila duduk rumah. Bose mu tau dok? Bose, bose! Wa bose ni bro. Simpati lah sikit. La sorry bro. Jangan nangis :'> Nanti tak sweet ^ ^, Dah lah mengarut je aku ni. Makin lama aku pendam perasaan kat blog ni, makin panjang benda aku merepek merapu meraban mencarut segala bagai. Copp, luah perasaan lah. Ok bababababababai. Nak kata babai pun dah gagap dah ni ^O^

OLD | NEW
Author.



Assalamualaikum humankind. You're currently in my blog now. Nothing special and you'll not into it at all. Hewhew :p

oter lev hom




Find me @

twitter: @macaaaz
facebook: marlyana syaza
instagram: msyza_

degree's life begin.


Stop by.