Ridiculousness //
Again.
24 November 2011 ✿ 0 comments
Assalamualaikum, fellassssses ~

Okay, sekarang tepat 12 jam 25 minit malam. Eh silap. Eh betul lah. Eh, salah tu. Eh, betul betul betul. Eh tak, eh betul lah tu. Kay cukup bro ! Hidup aku penuh dengan rewind. So, korang pun kena rewindkan diri korang yang come lote tu jugak kayh ? Sekarang. Aku. Sorang. Je. Yang. Belum. Tido. Tido. Lagi. Dan. Aku. Rasa. Tersangatlah. Lain. Macam. Ni. Aku. Rasa. Macam. Ada. Sesuatu. Mengganggu. Aku. Ahahh ! Kau sape ? Belah kau dari sini sebelum aku lastik dengan getah ni ! Laaaa, demam aku rupanya yang menyelubungi aku ni. Ingatkan apa tadi. Kay, post ni aku nak sampaikan pesanan terakhirlah sebelum aku pergi meninggalkan korang semua untuk tido. I just want to tell, please forgive all my sins that I have done to you guys, halalkan makan minum ambe ye. Saya nak mintak anda semua doakan saya cepat sembuh. Boleh ? Kay, thanks :) Lap chu :3 Kay baboiiingg ^ ^

Goodnight, sweetdream :)

OLD | NEW
Author.



Assalamualaikum humankind. You're currently in my blog now. Nothing special and you'll not into it at all. Hewhew :p

oter lev hom




Find me @

twitter: @macaaaz
facebook: marlyana syaza
instagram: msyza_

degree's life begin.


Stop by.