Ridiculousness //
Tenth of October :)
11 October 2011 ✿ 0 comments
Assalamualaikum / Selamat Petang :)


Harini aku pergi Seminar Angkasawan Negara dekat MOSTI, Putrajaya. Entah Presint berapa tah. Only 40 students from form 2 yang cepat je boleh pergi. Yang lambat tu, sory to say la, bro! Ok boooo for you! Kiteorang dilepaskan awal and terus bertolak.

Sampai-sampai-sampai-sampai-sampai je dekat sana, kiteorang naik floor 8. Kiteorang dapat lunch then makan dalam bilik mesyuarat kot. Lepah habeh makan, pergi solat. Lepas solat, turun bawah. Turun bawah, dengar speech tentang pelancaran untuk Marlyana Syaza berlepas ke space muahahahaha jkjk. Tak teringin pun nak naik dekat sana. Nanti semua terapung woooo~ Sebelum speech, ada seorang angkasawan negara yang 'hot cewwtafff'. He is Faiz Khaleed :D Lina dengan Alia Asikin siap bergambar dengan dia lagi kot. Sepanjang speech yang panjang berjela-jela tu, aku duduk sebelah Alia. Serious aku kata, tak boleh berhenti gelak kot duduk dengan dia. Hilang sikit ngantuk aku.

Sebelum balik, makan petang dulu. Then, pergi pameran sains dalam bas pameran. Selamba badak aku je panggil bas pameran. Tak sampai separuh pun tengok, dah kena turun sebab bas dah tunggu nak balik sekolah balik. 

OLD | NEW
Author.



Assalamualaikum humankind. You're currently in my blog now. Nothing special and you'll not into it at all. Hewhew :p

oter lev hom




Find me @

twitter: @macaaaz
facebook: marlyana syaza
instagram: msyza_

degree's life begin.


Stop by.