Ridiculousness //
Lighters.
21 October 2011 ✿ 0 comments
Assalamualaikum / Peace be upon you :)

lolsofunny:

LOL
"Wake up in the morning feeling like P-Diddy. Got my glasses. I'm out the door. I'm gonna hit this city. Before I leave, brush my teeth with a bottle of jack. Cause when I leave for the night. I ain't coming back"

Pagi tadi bangun bangun bangun bangun bangun je, dah ada mesej dari dia <3 Heeeee suka suka. Sekali sekali aku mencapub takpe kan? :D Aku tau korang semua macam "Haaaaaaa bosan dengar pasal dia punya je  - , -" Before I continue my writing, I wanna show you alls a warning. Post ni aku nak cerita pasal dia je :) So, kalau taknak baca, tutup terus lah eh? ;) 

Lepas dah dapat tu, balas lah an? Apa lagi? Mana boleh lepaskan peluang keemasan itu. More more, exam dah habeh. So, boleh lah mesej dia 24hours non-stop lol jkjk. Parak pulak kredit aku. Kena save sikit ni. Tapi kelas dia dok bebah [bebas] lagi. Isnin ni diaorang ada exam lagi \BA dengan KKQ/. Actually, aku pun tak bebas sepenuhnya lagi. Ada lagi 1 paper. Paper Sivik. Not important tapi kena buat jugak untuk cover subjeksubjek yang lain. Tapi Senin ni aku takde. Pergi tengok litar. So, forward hari lain lah. Maybe after Deepavali :) Back to him (: Dah mesej punya mesej punya mesej, kiteorang terpaksa berhenti mesej. Sebab apa? Oh man, kredit aku habeh pulak. Spoil-nyewww! Lepas habeh mesej, aku terus online :) Nak mesej dengan dia lagi, tunggu lah berabad lagi. Nak pergi topup tapi tak keluar rumah. Takkan nak suruh dia topup lagi kan? Memang tak ah. Menyusahkan dia jeeee ^ ^, Oh gedik.

The shortest word I know is "I"
The sweetest word I know is "LOVE"
And the person I never forget is "YOU"

OLD | NEW
Author.



Assalamualaikum humankind. You're currently in my blog now. Nothing special and you'll not into it at all. Hewhew :p

oter lev hom




Find me @

twitter: @macaaaz
facebook: marlyana syaza
instagram: msyza_

degree's life begin.


Stop by.