Ridiculousness //
Fix a Heart
15 October 2011 ✿ 0 comments
Assalamualaikum / Ciao :)

Beautiful Picture Quotes 111213139

Teeeeheeee :) Harini aku happy gila gila gila gila gila gila gila gila gila gila kot :D Siang tadi pergi library medan. Nak study lah ni kan? Masuk library je, aku pandang straight. Lina dok halanghalang aku pulak. Aku taktau ah apsal. Dah masuk tu, dia suruh jalan straight. Pastu pandang kanan, nampak dia <3 Patutlah Puteri dengan Lina ye ye je suruh aku pakai baju sama kaler dengan dia. Tapi aku tak pakai pun, rugi T_T Lepas nampak tu terus aku belok. Ye la, segan lah katakan. Uuuuuu blushinggggg~ ^_^ 

Tempat semua pakat nak penuh je kot. Lastlast, kiteorang pergi duduk dalam bilik kanak-kanak :D Lepastu, dia dengan geng dia pun join. Mula lah Puteri dengan Lina nak kenakan aku dengan dia. Macammacam. Ada 1 part ni, aku saje ah guraugurau kata macamni. "Kan best kalau dapat tangkap gambar dengan dia" Puteri dengan Lina ambik serious pastu pergi bagitau dia. Tah apaapa oh diorang ni. Malukan aku je. Once again, blushingggggg :") 

THE END. SELEBIHNYA TAK PERLU BAGITAU LAH :D

OLD | NEW
Author.



Assalamualaikum humankind. You're currently in my blog now. Nothing special and you'll not into it at all. Hewhew :p

oter lev hom




Find me @

twitter: @macaaaz
facebook: marlyana syaza
instagram: msyza_

degree's life begin.


Stop by.