Ridiculousness //
Fiction :]
24 September 2011 ✿ 4 comments
Assalamualaikum / Konichiwa :)


Now, tepat pukul 11.10 minit malam, aku menge-post something lagi. 

Tadi ada lah anonymous komen and aku nak nak lah try detect siapa kan? Then, aku pegi lah blog Nieysa Syahirah. Dia ada buat tuto "find the anons in your blog" dekat Statcounter. Then, aku pun ikut punya ikut punya ikut, jadilah hasilnya. Dan aku pun bertindak dan berkata sedemikian 


Mana taknya weh. Aku bukan main semangat lagi nak detect siapa anonymous tu, tengoktengok macamtu pulak jadinya. Dia tunjuk macam aiii, whatthahack laa~ bro! Buat sakit hati sista je, dude = ='' Tak caye? Try ah buat.

N.E.W.S.T.O.R.Y.N.E.W.S.T.O.R.Y.N.E.W.S.T.O.R.Y.

Stress around me :/

Ada la sorang lelaki ni. \aku bukan bermaksud nak kutuk kau eh, bro/ Dia ni serious / sumpah gua kata, cepat gila touching dan itu membuatkan aku rasa macam WTH dengan dia ni? Macam pfffffft je perangai. Disebabkan aku tak berapa nak layan dia and reject dia, nak touching. Come on, man. Be strong. Aku yang demam ni pun berjuang nak sembuh. Apatah lagi mu, cowok. Sebab cinta je nak kata mati lah apa lah itu lah ini lah. Deyyyy! Cinta tak boleh dipaksa. Remember that, guy! And now, dia langsung tak hirau apa aku kata, apa aku komen dekat post dia kat efbee and others. Okay, aku tak heran lah weh! Aku okay je nak kawan dengan mu tapi mu yang taknak kawan dengan ambe. So, itsokay lah kan? Seeya peeps.

And now dah pukul 12.08 minit dan aku mengambil masa errrr 1 2 3 4 .... nak publish se post -____- Ok I have been lazy to count. So, kira lah sendiri.

OLD | NEW
Author.



Assalamualaikum humankind. You're currently in my blog now. Nothing special and you'll not into it at all. Hewhew :p

oter lev hom




Find me @

twitter: @macaaaz
facebook: marlyana syaza
instagram: msyza_

degree's life begin.


Stop by.