Ridiculousness //
Hingga akhir waktu.....
13 August 2011 ✿ 0 comments

S’mores Sundae with Honey Cinnamon Ice Cream
Caption : sedapnyeewwww :9 Okay 4 jam lagi nak berbuka :/
Helloww moi felloww pleasure. Lamo doh kawe dok tuleh blog ne. Beghabuk doh *mu toksey belagok kecek kelate la wehhhh# Kaykay. Actuallayyy, saya tengah dalam proses nak belajar BAHASA GANU *molek laa nok belajo, tu kampung itew# Alohh apa-2 je la. Nak cakap pasal apa eh? Okaykay I have an idea.

Nak tau result Ujian Bulanan 3 saya? Okey let's see.
BM : 80 *cukupcukup makan je#
BI : 70 *padahal target A nuh#
SJ : 63 *tak kesah sebab memang target B/C je#

"Amboi, teruknya result hang." kata Syaza kepada saya :) Saya taktau kenapa Ujian Bulanan 3 ne saya merosot.  Tapi time exam selama 3 hari tu, saya demam je. Tapi saya taknak la salahkan takdir Tuhan yang saya dapat keputusan mencorot ne sebab ketentuanNya *cehhhh alim# and mungkin saya kot yang memang tak berapa nak pandai.

FOLLOW SAYING IMAGES FOR MORE INSPIRED IMAGES & QUOTES
Caption : sebenarnya terbalik tau :D


OLD | NEW
Author.



Assalamualaikum humankind. You're currently in my blog now. Nothing special and you'll not into it at all. Hewhew :p

oter lev hom




Find me @

twitter: @macaaaz
facebook: marlyana syaza
instagram: msyza_

degree's life begin.


Stop by.