Ridiculousness //
Everyday I'm shuffling :D
08 August 2011 ✿ 0 comments
Teng tereng teng teng tereng teng tereng teng teng tereng shake that! *tibatiba je# Hari ni sebenarnya saya takde mood sangat tapi sementara nak tunggu azan buka puasa, post la something dulu kan? Kay cerita dia camne.


Tadi dapat paper English untuk Ujian Bulanan 3. Dapat 70 *B pulak# je. Kawankawan saya yang lain semua dapat tinggitinggi dari saya. Saya ne je haa yang tak berapa nak pandai. Shafiqah dapat B jugak tapi 78 and dia kata sabar je la sebab kita samasama B hoho and I was like ... 
Oh Okay! 
Dah dah saya dah taknak emo emo sangat dah. Nanti stress pulak. So, be chill bro. Final Exam ada lagi. Kena tunjuk yang terbaekk ne although 80% je *mangat je budak ne# Petang tadi macam biasa pi tadarus dekat Masjid Tuanku Mizan Zainal Abidin. Sampai sana je nyamannnnn cangatt cangattt :D Masuk tandas, ambik wuduk. Brushhh! Sedapnya air, sejuk je *bukan minum ehh tapi kumur je :)# Haaa and lagi 1, bila sampai je rumah, terus terjun dalam shower hihi :D Sijukkk dohhhhhhh, legaaaaaaa hurrhurrhurr ~.~ Kay la, tu je kot nak tuleh. 
Nak buat Day Challenge tapi tak jumpa sumber dia. Kalau siapasiapa ada jumpa atau dia sendiri yang buat, bagitau ehh k bai :)

OLD | NEW
Author.



Assalamualaikum humankind. You're currently in my blog now. Nothing special and you'll not into it at all. Hewhew :p

oter lev hom




Find me @

twitter: @macaaaz
facebook: marlyana syaza
instagram: msyza_

degree's life begin.


Stop by.