Ridiculousness //
Larian 1 Malaysia.
02 July 2011 ✿ 0 comments
 
Woooo~ Larian 1 Malaysia. 1 Malaysia lari, 1 Malaysia penat #ciplak ayat orang ahaha :D On the first time, pagi tadi sebelum lari, kiteorang warm up dekat kantin #sempit.mampat.padat.dan mutakhir. Wisel bunyi pekkkkk! Kiteorang pon pecot macam merentas desa dah. Semangat je lebeh. Kata takmau lajulaju tapi pecotpecot jugok. Dah habis lari, letak nombor dalam kotak ikot kategori untuk Lucky Draw. My category is on P2 (ladies on form 1, form 2 and form 3). Minom air #hawoshawos Eh tak. Kene beratur ikot rumah sukan dulu, baru boleh pegi kantin nak minom air. Lina belanje air woooo! Thanks wehh :D
 
Ade acara sukan. Manyak maa tapi 1 pon saya tak join ohoh :O Ade bola jaring, bola tampar, bola sepak, sepak takraw, boling kelapa, ping pong, badminton, catur, sukan air and ade lah lagi beberapa. Saya tak ingat maa ahah :D Saya, Lina dengan Alya jalanjalan lepaklepak je. Depan koperasi dengan putera #dia betugas jage dekat situ. and bilik pafa. Pastu kene panggil pegi dewan #what tho haiiik. untuk acara penyampaian hadiah. Dah habis tu semua blablabla, saya dengan Lina pegi kantin nak makan. Lapar gilogilogilo. Ade nasi tomato #sedapsedap Then, balik. Balik tadi disebabkan terlampau penat and kaki terasa macam nak tercabot, saya tidur dari pukoi 1 lebih sampai 4 lebih #terbek lah. Datch all.
 

OLD | NEW
Author.



Assalamualaikum humankind. You're currently in my blog now. Nothing special and you'll not into it at all. Hewhew :p

oter lev hom




Find me @

twitter: @macaaaz
facebook: marlyana syaza
instagram: msyza_

degree's life begin.


Stop by.