Ridiculousness //
La la la, whatever. La la la, it doesn't matter
23 July 2011 ✿ 2 comments


Assalamualaikum


 

Hari ne, saya dengan Puteri dengan Lina pegi Alamanda *wooooohh! alah, beli barang kelas je pun# Saya pegi dengan Puteri then sampai sana, Lina tak sampai lagi. Memang pffffffft la kata dah sampai *selalu cenggini ohh minah ne, saba jela# In that case, kitorang pegi jalanjalan sat. Naik turun escalator *memang betoibetoi takda keja# Then saya kata dekat Puteri "Weh, lapa la. Jom pi Big Apple sat." Sampai dekat sana, perhh! "cedapnyewww *winkwink*" terliur saya haha stop it la Syaza. Then, makan jugak dekat situ and then Lina pun sampai. 


Pegi Carrefour. Caricari barang and tibatiba phone Lina takda. Iphone 4 lagi. Then pegi cek dekat tandas yang kitorang masuk sebelum kitorang enter Carrefour. Tengoktengok takda. Lagi haru nyahh! Dah callcall phone tu tp takda orang angkat. Lepastu kitorang pegi counter apabenda tah dekat bulatan alamanda tu. Report la phone tu bagai and blablabla. Dahtu, dapat balik lepas cleanercleaner turun. Cleaner yang ambik. Opss bukan nak tuduh, dia simpan kan :)


Barang yang tegendala tu, kitorang masuk and beli balik. Cari punya lama tapi 2 barang je beli untuk kelas *langsung tak boleh blah# Yang lain tu ada lah 2 3 jenis saya punya stuff. Lepastu kitorang pegi main TOKEN hahahahahaha :D Sometimes we have to be a kiddo >.<

OLD | NEW
Author.



Assalamualaikum humankind. You're currently in my blog now. Nothing special and you'll not into it at all. Hewhew :p

oter lev hom




Find me @

twitter: @macaaaz
facebook: marlyana syaza
instagram: msyza_

degree's life begin.


Stop by.