Ridiculousness //
Day Challenge 30 : A picture of myself this day and 5 good things that happened since you started the challenge
30 June 2011 ✿ 0 comments
*Right-click > Open in new tab untuk tumbesaran.
Hari ni ade sesi fotografi dekat sekolah saya. So, nasib baik ade kalau tak, takde ah gambar nak letak. Ohyaa, korang mesti taktau mane saya kan? Saya dekat barisan tengah yang ke-5 dari kanan depan lelaki pakai uniform biru yang bernama Ajmal.
5 good things :-
  • Saya tak sabar nak post day challenge yang seterusnya pada hari berikutnya #amboi.skema.nye
  • Saya dapat menguasai English saya dengan lebih dalam #bangga.bangga
  • Pakcik Derih belakang rumah mintak couple #loljk My time are fulling with day challenge.
  • Result exam saya menaik #loltktauapapunca
  • Saya dah tak takot lipas sebab haritu saya nampak lipas, saya tak lari pon ohoh :O 

Wooo day challenge dah habis :D

OLD | NEW
Author.



Assalamualaikum humankind. You're currently in my blog now. Nothing special and you'll not into it at all. Hewhew :p

oter lev hom




Find me @

twitter: @macaaaz
facebook: marlyana syaza
instagram: msyza_

degree's life begin.


Stop by.