Ridiculousness //
Day Challenge 29 : 3 wishes
29 June 2011 ✿ 0 comments
Woohoooo! 3 wishes bhai ohoh #best.best :O Actually i'm not in the mood but I can laugh #lol.weirdo.is'nt.it at the same time :D Untunglah saya boleh ketawa #gile.gile Eh? Bile nak start wishes ni? Dah bejimbet dah tunggu #lebat.lebat ahah :D
First wish : My perfect life
 
Perfect life macam mane yang saya nak? Macamni. Saya doa agar saya, ibu bapa, ahli keluarga saya yang lain dengan umat-2 islam yang lain panjang umur, dimurahkan rezeki, diampuni dosa-2 yang lalu, tempatkan kami di tempat-2 orang yang beriman, jauhi kami dari azab api neraka dan yang paling penting, berjayakan kami didunia dan diakhirat amin.


Second wish : A true love
 
Saya suka K tapi dia suka orang lain. Uish, sedeh. Tapi ade sekali B kate dekat saya yang K ade kata macamni.

K : Syaza ape kurangnye tapi aku lebihkan _____ lah. Syaza ok cume dia tak garang.*dash tu ah orang yang dia suke. Pelik kan? Dia suke orang yang garang eheh #pelek.pelek tapi saya tetap setia pada yang 1 tau ohoh :)

Third wish : Nokia e72

Cantik kan #memang.ah sebabtu saya cuke cangattt <3 Saya harap saya boleh dapat ohoh :O Addicted gile dengan pone ni.



OLD | NEW
Author.



Assalamualaikum humankind. You're currently in my blog now. Nothing special and you'll not into it at all. Hewhew :p

oter lev hom




Find me @

twitter: @macaaaz
facebook: marlyana syaza
instagram: msyza_

degree's life begin.


Stop by.