Ridiculousness //
Day Challenge 20 : Nicknames
26 June 2011 ✿ 0 comments
Wow. Nicknames? My first nickname is Syaza. It is a normal name because my name is Nur Marlyana Syaza and I take Syaza. Uolz ofcourse did that too right? Other than that? Ade ke ea? 
Err ade pon tapi dah tak gune dah. Ms. Lobaklobak teehee~ Dorang panggil macamtu sebab bawah mate saya selalu sangat sembap atau lebam. Then, saya sebenarnye rabun tapi saya tak pakai spectacles #pelekpelek And then dorang suruh makan lobak merah tuh. Perhh, memang tak ah saya nak makan lobak tuh #taksuketaksuke In that case, they call me Lobak. Ms. lobak tu saya tambah sendiri je #mengade
And lastly, McDonalds. Haritu Lina, Hanis dengan Puteri kot tak silap #lupedah reka-2 nicknames. Then, Lina punye Pizza Hut #kot, Hanis Dominos Pizza #kotlah, Puteri KFC #yelahkot. Kitorang reka nickname ni ikot favourite fastfood kitorang sendiri. Saya suke makan Mcd. So that's why I choose that name. But, name tu jarang gune pon. Kalau ingat, baru gune #baguskan?

OLD | NEW
Author.



Assalamualaikum humankind. You're currently in my blog now. Nothing special and you'll not into it at all. Hewhew :p

oter lev hom




Find me @

twitter: @macaaaz
facebook: marlyana syaza
instagram: msyza_

degree's life begin.


Stop by.