Ridiculousness //
Day Challenge 18 : Favourite place to eat
18 June 2011 ✿ 0 comments
My favourite place to eat are themmm :D
Haha Maulana Food Court dekat Serdang. Saya selalu makan dekat sini waktu pagi je lah sebab ade nasik lemak. Nasik lemak dia jangan cite. Sedap gilegile weh! Sape yang tinggal berdekatan dengan restoran mamak ni, pegilah singgah evenmore saya sendiri pon duduk Putrajaya #lagijauh. Anyway, it is so delecias :9

Pizza Hut. Kadang-2 je makan bende alah ni. Kalau makan selalu nanti muak sebab pizza dia manyak cheeeeeezelss tapi sedapsedapsedap. Teringin pulak nak makan Pizza Hut ni haha :D Tu diaaah tariktarik pizza :)

McDonald's, perhh jangan cite. Sedap gile. Selalu lah jugak makan tapi takde lah tiap-2 hari. Lagipon burger tak berapa nak muak hehe. So, boleh lah makan selalu kan? Teeheehee~
Wuih habis jugak 4 hari Day Challenge aku yang tertangguh nih = ='' 

OLD | NEW
Author.



Assalamualaikum humankind. You're currently in my blog now. Nothing special and you'll not into it at all. Hewhew :p

oter lev hom




Find me @

twitter: @macaaaz
facebook: marlyana syaza
instagram: msyza_

degree's life begin.


Stop by.